100% ГАРАНЦИЯ

100% ГАРАНТИРАНИ РЕЗУЛТАТИ ИЛИ ЩЕ ТИ ВЪРНЕМ ПАРИТЕ****

С иновативната съставка GLYCOSTOP® намаляваш и предотвратяваш бръчките само за 2 седмици*

С новия серум NIVEA Q10 Dual Action можеш да предотвратиш и намалиш дори най-дълбоките бръчки! Революционната формула, съдържаща иновативната съставка GLYCOSTOP® и чист Коензим Q10, работи в синергия, за да се бори с гликацията в кожата и да намали бръчките, причинени от захарта***. Резултатите са видими и клинично доказани - само след 2 седмици получаваш 100% гаранция за по-стегната и млада кожа!

Ако сме те заинтригували, сега е моментът да тестваш тази серия и да се убедиш в силата на рутината: закупи продукт/и NIVEA Q10 за грижа за лице, използвай го/ги редовно в рамките на 14 дни и ако не си доволен/доволна, ще ти върнем парите.

*Ин-витро тест, научно проучване относно бръчките на кожата, 33 жени, 2023г.
**Самооценка, 113 жени, 4-седмично проучване, 2023г.
***Период на кампанията: 24.10. – 30.11.2024 г. за участие в кампанията е необходимо да се предостави доказателство за закупен продукт NIVEA Q10 – касова бележка.

 


КАК ДА УЧАСТВАШ

СНИМАЙ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА И Я РЕГИСТРИРАЙ ВЪВ ФОРМУЛЯРА

Тук ще откриеш важна информация, преди да участваш:

  • Промо играта е валидна за продукти NIVEA Q10, закупени от който и да е физически или онлайн обект в страната, с изключение на notino и eMAG.
  • Кампанията е валидна за продукти, закупени в периода 24.10. – 30.11.2024 г.
  • Касовите бележки/фактури могат да се регистрират до 14 декември 2024 г.
  • Правилата за участие можеш да прочетеш тук.

Ето стъпките, които да следваш, за да възвърнеш парите си, в случай, че не си доволен/доволна от ефективността на избрания продукт от серия NIVEA Q10.

 
ФОРМУЛЯР

РЕГИСТРИРАЙ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА/ФАКТУРАТА ТУК

След като си тествал/а продукта NIVEA Q10 в продължение на 14 дни и в случай, че резултатите не те задоволят, можеш да получиш парите си обратно. Ето как - направи ясна снимка на касовата бележка или фактурата си. На снимката трябва да се вижда четливо следната информация:

  • Име на магазина
  • Наименованието на продукта, участващ в промо играта
  • Индивидуалната цена на участващия продукт
  • Номер на касовата бележка/фактурата
  • Дата и час на издаване на касовата бележка/фактурата

Съвет: В случай, че в касовата бележка/фактура не е ясно какъв е закупеният продукт, можеш да направиш обща снимка на касовата бележка и закупения продукт За нас е важно да разберем твоя потребителски опит с нашите продукти. Сподели ни какво точно те накара да поискаш възстановяване на сумата за закупуване на продукт NIVEA Q10, за да ни помогнеш да подобряваме и надграждаме формулите си в бъдеще.

Важно: Ако ти вече имаш акаунт myNIVEA, молим първо да влезеш и след това да попълниш и изпратиш формуляра.

 
ЧЗВ

ТИ ПИТАШ, NIVEA ОТГОВАРЯ

По-долу ще откриеш отговорите на въпроси, които може да имаш относно тази кампания.

 

КОИ МАГАЗИНИ УЧАСТВАТ В ПРОМО ИГРАТА?

Желаещите да участват в промо играта следва да закупят продукти от който и да е физически или онлайн обект на територията на страната, с изключение на notino.bg и eMAG.bg.

КАКЪВ Е МЕХАНИЗМЪТ НА ПРОМО ИГРАТА?

Лесно и просто. Купи поне един продукт за грижа за лице от серия NIVEA Q10 от който и да е физически или онлайн магазин в страната (с изключение на notino.bg и eMAG.bg) и го тествай за период от 14 дни. В случай, че не си доволен/-на от резултатите, регистрирай снимка на касовата бележка или фактура и ние ще ти възстановим сумата, съответстваща на закупения продукт. Един участник може да получи възвръщане на заплатена сума в размер на най-много 100лв с ДДС. Тази максимална стойност не зависи от броя регистрирани от него касови бележки.

Ето стъпките:

  1. Купи поне един продукт за грижа за лице от серия NIVEA Q10.
  2. Използвай продукта редовно според указанията за употреба в рамките на 14 дни. Увери се, че следваш препоръките за правилното използване на продукта.
  3. Ако не си доволен/доволна от резултатите, регистрирай касовата бележка от покупката на продукта и попълни формуляра за възстановяване на сумата с твоите данни.
  4. В случай, че си одобрен/а, сумата ще ти бъде възвърната в срок от максимум 30 работни дни след приключване на промо играта.
  5. Ако касовата бележка или фактурата не са потвърдени, ще получиш имейл с причината за анулирането.

ДОКОГА МОГА ДА УЧАСТВАМ В ПРОМО ИГРАТА?

Всички касови бележки или фактури от периода 24.10. – 30.11.2024 г. са допустими за участие. Имайки предвид периода на тестване от 14 дни, касови бележки или фактури, издадени на 31 юли 2024 г. например, могат да се качат до 14.12.2024 г.

КАКВО СЕ СЛУЧВА С КАСОВАТА БЕЛЕЖКА/ФАКТУРАТА, СЛЕД КАТО Я КАЧА?

Проверяваме данъчния документ в рамките на 2-4 седмици. След като касовата бележка/фактурата бъде обработена, ще получиш имейл от нас със статуса на валидирането.

Ето още веднъж кои са стъпките, които трябва да следваш, за да се запишеш за участие:

  1. Купи поне един продукт за грижа за лице от серия NIVEA Q10.
  2. Използвай продукта редовно според указанията за употреба в рамките на 14 дни. Увери се, че следваш препоръките за правилното използване на продукта.
  3. Ако не си доволен/доволна от резултатите, регистрирай касовата бележка от покупката на продукта и попълни формуляра за възстановяване на сумата с твоите данни.
  4. В случай, че си одобрен/а, сумата ще ти бъде възвърната в срок от максимум 30 работни дни  след приключване на промо играта.
  5. Ако касовата бележка или фактурата не са потвърдени, ще получиш имейл с причината за анулирането.
 

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО?

След като получиш имейла за потвърждение, че касовата бележка/фактурата е валидна, сумата, която трябва да бъде възстановена, ще бъде в сметката ти в срок до 30 работни дни след края на кампанията. Това зависи и от времето за обработка на твоята банка, така че преводът все може да бъде отложен и още.

ИМАМ ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ. КАКВО ДА ПРАВЯ?

От време на време може да срещнеш временни технически проблеми. Ето някои съвети, които трябва да имаш предвид:

  1. Пробвай да се регистрираш по-късно.
  2. Ако вече имаш акаунт в MyNIVEA, всичко, което трябва да направиш, е да влезеш в профила си, след което да посетиш страницата на кампанията и да попълниш формуляра.
  3. Можеш да използваш друг браузър. Препоръчваме ти да използваш Firefox или Google Chrome.
  4. Опитай да се регистрираш от друго устройство – лаптоп, таблет, телефон.
  5. Изчисти кеша на браузъра си, включително "бисквитките" (история на браузъра), и пробвай отново.

Ако след следване на горните съвети проблемът все още не е разрешен, свържи се с нас чрез формуляра за контакт. Какво трябва да имаш предвид: Колкото повече информация ни споделиш относно изпитания проблем, толкова по-бързо ще можем да ти помогнем. Опиши ни повече информация за следното:

  1. Получаваш ли съобщение за грешка? Ако е така, какво е то?
  2. От какъв тип устройство, с каква операционна система и какъв браузър се опитваш да се регистрираш?
  3. Кажи ни точно какво не работи и какво се случва, ако направиш определени неща, като например да кликнеш върху връзка.
  4. Съвет: Изпрати ни линкове и екранни снимки при възможност.

АКО ЗАКУПЯ ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН ПРОДУКТ С ЕДИН ФИСКАЛЕН БОН/ФАКТУРА, ПОЛУЧАВАМ ЛИ ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО ЗА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН ПРОДУКТ?

Ако регистрираш касова бележка/фактура, в която има два или повече продукта NIVEA Q10, ние ще ти възстановим стойността на всички продукти от касовата бележка/фактурата в размер на най-много 100 лв. с ДДС за периода на цялата кампания. 

ИМАМ ОЩЕ ЕДИН ВЪПРОС ИЛИ ИМАМ НУЖДА ОТ ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОДКРЕПА.

Не отговорихме на въпроса ти? Тогава е най-добре да се свържеш с нас тук. Опиши подробно въпроса си, за да ти помогнем възможно най-скоро и точно.