ВЗЕМИ ДО -50% ОТСТЪПКА1

Открий серумите на NIVEA и се радвай на свежа, стегната и сияйна кожа всеки ден!
 

Серумите са важна стъпка в ежедневната грижа за кожата, тъй като имат доказани и видими резултати. Те могат да се насочат към конкретни проблеми на кожата ти, като намаляване на фини линии, премахване на бръчки, коригиране на тъмни кръгове, третиране на следи от акне, анти-ейдж ефект, предотвратяване на пигментни и слънчеви петна и други. Благодарение на активните съставки, които съдържат, иновативните серумни формули разкриват красотата на кожата ти, за да се чувстваш истински добре в нея.

Сега можеш да се възползваш от страхотна отстъпка, закупувайки серуми NIVEA на специална цена, така че е идеалният момент да откриеш кой серум е най-подходящ за нуждите на твоята кожа! Съвет: Комбинирай ги за оптимални резултати и повече ефекти!

1 Максималният размер на отстъпката е 50%, ако пакетната покупка включва само 2 еднакви продукта.

 
Как да участваш

ОТКРИЙ СВОЯТА КОМБИНАЦИЯ ОТ СЕРУМИ NIVEA НА СПЕЦИАЛНА ЦЕНА

Подари на кожата си съставките, от които се нуждае, и тя ще ти отблагодари

 

Сега е моментът да задоволиш нуждите на кожата си! Купи два серума NIVEA и ще получиш до 50%1 от покупката обратно, под формата на банков превод. Всичко, което трябва да направиш, е да избереш поне 2 от участващите продукти, да регистрираш касовата бележка / фактура и да изчакаш в сметката си сумата за най-евтиния продукт обратно, докато същевременно се радваш на ефектите на избраните продукти. 😊

 

• Промо играта се провежда във всички офлайн и онлайн търговски обекти в страната, с изключение на notino.bg и eMAG.bg

 

• Кампанията е активна в периода 1 - 30 септември 2024г.

 

Правилата за участие можеш да прочетеш тук.

 

Ето стъпките, които да следваш, за да се запишеш за участие лесно и бързо.

 
 
1
Купи 2 или повече NIVEA серума.
2
Регистрирай касовата бележка/фактурата във формуляра по-долу.
3
Вземи отстъпка1 в размер на цената на продукта с най-ниска стойност.
Формуляр

РЕГИСТРИРАЙ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА/ФАКТУРАТА ТУК

Запази касовата бележка, за да можеш да я регистрираш във формуляра

След като закупиш минимум 2 продукта, които участват в тази промо игра, направи ясна снимка на касовата бележка или фактурата си. На снимката трябва да се вижда четливо следната информация:

  • Име на магазина
  • Наименованието на продуктите, участващи в промо играта
  • Индивидуалната цена на участващите продукти
  • Номер на касовата бележка/фактурата
  • Дата и час на издаване на касовата бележка/фактурата

Полезно: Ако от касовата бележка не е ясно кои са участващите продукти, направи обща снимка на касовата бележка и серумите NIVEA.

Важно: Ако ти вече имаш акаунт myNIVEA, молим първо да влезеш в профила си и след това да попълниш и изпратиш формуляра.

 
Тази кампания на NIVEA приключи
ЧЗВ

ТИ ПИТАШ, NIVEA ОТГОВАРЯ

По-долу ще откриеш отговорите на въпроси, които може да имаш относно тази кампания.

 

КОИ МАГАЗИНИ УЧАСТВАТ В ПРОМО ИГРАТА?

Желаещите да участват в промо играта следва да закупят продукти от който и да е физически или онлайн търговски обект в България, с изключение на магазините notino.bg и eMAG.bg. 

КОИ СА УЧАСТВАЩИТЕ ПРОДУКТИ?

В тази кампания участват следните серуми на NIVEA:

  • NIVEA Q10 Серум за таргетирано запълване на бръчки 15 ml 98750
  • NIVEA Q10 Серум с двойно действие 30 ml 98716
  • NIVEA Cellular Expert Filler Серум с хиалуронова киселина 30 ml 87097
  • NIVEA Cellular Expert Lift Серум 30 ml 84930
  • NIVEA Cellular Luminous Серум срещу пигментни петна 30 ml 94429
  • NIVEA Cellular Luminous 2в1 Серум против бръчки и пигментни петна 30 ml 98711
  • NIVEA Cellular Luminous 3в1 Серум против петна от акне 30 ml 98710
  • NIVEA MEN Anti-Age & Anti-spot 2in1 Power Серум 30 ml 98783

КАКЪВ Е МЕХАНИЗМЪТ НА ПРОМО ИГРАТА?

Лесно, приятно и полезно! 😊 Купи 2 серума NIVEA от който и да е физически или онлайн магазин (с изключение на магазините notino.bg и eMAG.bg), регистрирай снимка на касовата бележка или фактура и ние ще ти възстановим сумата, съответстваща на най-евтиния продукт. Един участник може да получи "CASHBACK" в размер на най-много 100лв с ДДС. Тази максимална стойност не зависи от броя регистрирани от него касови бележки.

Ето стъпките:

  1. Купи 2 или повече серума NIVEA.
  2. Качи снимка на касовата бележка или фактурата и попълни формуляра за участие с твоите данни.
  3. Ще получиш имейл веднага след валидиране на касовата бележка/фактурата. В случай, че си одобрен/а, сумата ще ти бъде възвърната в срок от максимум 30 работни дни след края на кампанията.
  4. Ако касовата бележка или фактурата не са потвърдени, ще получиш имейл с причината за анулирането. Можеш да участваш отново в кампанията, като запишеш нова касова бележка или фактура. 

ДОКОГА МОГА ДА УЧАСТВАМ В ПРОМО ИГРАТА?

Можеш да качиш касовия бон или фактурата до 30.09.2024г. Всички касови бележки или фактури от периода 1 – 30 септември 2024г. са допустими за участие. 

КАКВО СЕ СЛУЧВА С КАСОВАТА БЕЛЕЖКА/ФАКТУРАТА, СЛЕД КАТО Я КАЧА?

Проверяваме данъчния документ в рамките на 1-2 седмици. След като касовата бележка/фактурата бъде обработена, ще получиш имейл от нас със статуса на валидирането.

Ето още веднъж кои са стъпките, които трябва да следваш, за да се запишеш за участие:

  1. Купи 2 или повече серума NIVEA.
  2. Качи снимка на касовата бележка или фактурата и попълни формуляра за участие с твоите данни.
  3. Ще получиш имейл веднага след валидиране на касовата бележка/фактурата. В случай, че си одобрен/а, сумата ще ти бъде възвърната в срок от максимум 30 работни дни след края на кампанията.
  4. Ако касовата бележка или фактурата не са потвърдени, ще получиш имейл с причината за анулирането. Можеш да участваш отново в кампанията, като запишеш нова касова бележка или фактура. 

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО?

След като получиш имейла за потвърждение, че касовата бележка/фактурата е валидна, сумата, която трябва да бъде възстановена, ще бъде в сметката ти в срок до 30 работни дни след края на кампанията. Това зависи и от времето за обработка на твоята банка, така че преводът все може да бъде отложен и още.

ИМАМ ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ. КАКВО ДА ПРАВЯ?

От време на време може да срещнеш временни технически проблеми. Ето някои съвети, които трябва да имаш предвид:

  1. Пробвай да се регистрираш по-късно.
  2. Можеш да използваш друг браузър. Препоръчваме ти да използваш Firefox или Google Chrome. 
  3. Опитай да се регистрираш от друго устройство. 
  4. Изчисти кеша на браузъра си, включително "бисквитките" (история на браузъра), и пробвай отново.

Ако след следване на горните съвети проблемът все още не е разрешен, свържи се с нас чрез формуляра за контакт. Какво трябва да имаш предвид: Колкото повече информация ни споделиш относно изпитания проблем, толкова по-бързо ще можем да ти помогнем. Опиши ни повече информация за следното:

  1. Получаваш ли съобщение за грешка? Ако е така, какво е то?
  2. От какъв тип устройство, с каква операционна система и какъв браузър се опитваш да се регистрираш?
  3. Кажи ни точно какво не работи и какво се случва, ако направиш определени неща, като например да кликнеш върху връзка.  
  4. Съвет: Изпрати ни и екранна снимка. 

АКО ЗАКУПЯ ПОВЕЧЕ ОТ ДВА ПРОДУКТА С ЕДИН ФИСКАЛЕН БОН/ФАКТУРА, ПОЛУЧАВАМ ЛИ ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО ЗА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН ПРОДУКТ?

Ако участникът е регистрирал фискален бон/фактура, в която има поне два закупени серума NIVEA, то той може да участва в кампанията за връщане на парите само на един от закупените продукти – този с най-ниска стойност в касовата бележка.

Един участник може да получи "CASHBACK" в размер на най-много 100 лв. с ДДС по време на цялата кампания. Тази максимална стойност не зависи от броя регистрирани от него касови бележки.

ИМАМ ОЩЕ ЕДИН ВЪПРОС ИЛИ ИМАМ НУЖДА ОТ ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОДКРЕПА.

Не отговорихме на въпроса ти? Тогава е най-добре да се свържеш с нас тук. Опиши подробно въпроса си, за да ти помогнем възможно най-скоро и точно.