100% ГАРАНЦИЯ

100% ГАРАНТИРАНИ РЕЗУЛТАТИ ИЛИ ЩЕ ТИ ВЪРНЕМ ПАРИТЕ*

LUMINOUS630®: Най-ефективната съставка срещу пигментни петна**

С иновацията LUMINOUS630® получаваш 100% гаранция за по-малко пигментни петна само след 2 седмици***! Новите СС флуиди LUMINOUS630® са с тройно действие срещу пигментните петна:

    1. ПРИКРИВАТ незабавно пигментните петна

2. НАМАЛЯВАТ видимо пигментацията след 2 седмици

3. ПРЕДПАЗВАТ от появата на нови пигментни петна, предизвикани от слънцето

Ако искаш да разкриеш сияйната и равномерна страна на кожата си, но не си сигурна/сигурен как, сега е моментът да дадеш шанс на серия NIVEA LUMINOUS630® и да се убедиш! Лесно е: Купи продукт LUMINOUS630®, използвай го редовно според указанията за употреба в рамките на 14 дни, а ако не си доволна/доволен, ще ти върнем обратно заплатената сума.


КАК ДА УЧАСТВАШ

ЗАПАЗИ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА, ЗА ДА МОЖЕШ ДА Я РЕГИСТРИРАШ ВЪВ ФОРМУЛЯРА

Важна информация, преди да участваш:

  • Промо играта е валидна за продукти NIVEA LUMINOUS630®, закупени от който и да е физически или онлайн обект в страната, с изключение на notino.bg и eMAG.bg
  • Кампанията е валидна за продукти, закупени в периода 1 - 31 август 2024г.
  • Касовите бележки/фактури могат да се регистрират до 15 септември 2024г.
  • Правилата за участие можеш да прочетеш тук.

Ето стъпките, които да следваш, за да възвърнеш парите си, в случай, че не си доволен/доволна от ефективността на избрания продукт от серия NIVEA LUMINOUS630®.

 

УЧАСТВАЩИ ПРОДУКТИ

ПРОДУКТИТЕ ОТ СЕРИЯ NIVEA LUMINOUS630®

Виж кои продукти участват в тази промоционална кампания

ФОРМУЛЯР

РЕГИСТРИРАЙ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА/ФАКТУРАТА ТУК

След като си тествал/а продукта NIVEA LUMINOUS630® в продължение на 14 дни и в случай, че резултатите не те задоволят, можеш да получиш парите си обратно. Ето как - направи ясна снимка на касовата бележка или фактурата си. На снимката трябва да се вижда четливо следната информация:

  • Име на магазина
  • Наименованието на продукта, участващ в промо играта
  • Индивидуалната цена на участващия продукт
  • Номер на касовата бележка/фактурата
  • Дата и час на издаване на касовата бележка/фактурата

Съвет: В случай, че на касовата бележка/фактура не е ясно какъв е закупеният продукт, можеш да направиш обща снимка на касовата бележка и закупения продукт.

За нас е важно да разберем твоя потребителски опит с нашите продукти. Сподели ни какво точно те накара да поискаш възстановяване на сумата за закупуване на продукт NIVEA LUMINOUS630®, за да ни помогнеш да подобряваме и надграждаме формулите си в бъдеще.

Важно: Ако ти вече имаш акаунт myNIVEA, молим първо да влезеш и след това да попълниш и изпратиш формуляра.

 

Тази кампания на NIVEA приключи. Пълните правила за участие можеш да прочетеш тук.

 
ЧЗВ

ТИ ПИТАШ, NIVEA ОТГОВАРЯ

По-долу ще откриеш отговорите на въпроси, които може да имаш относно тази кампания.

 

КОИ МАГАЗИНИ УЧАСТВАТ В ПРОМО ИГРАТА?

Желаещите да участват в промо играта следва да закупят продукти от който и да е физически или онлайн обект на територията на страната, с изключение на notino.bg и eMAG.bg.

КАКЪВ Е МЕХАНИЗМЪТ НА ПРОМО ИГРАТА?

Лесно, полезно и просто! Купи поне един продукт от серия NIVEA LUMINOUS630® от който и да е физически или онлайн магазин в страната (без notino.bg и eMAG.bg) и го тествай за период от 14 дни. В случай, че не си доволен/-на от резултатите, регистрирай снимка на касовата бележка или фактура и ние ще ти възстановим сумата, съответстваща на закупения продукт. Един участник може да получи възвръщане на заплатена сума в размер на най-много 100лв с ДДС. Тази максимална стойност не зависи от броя регистрирани от него касови бележки.

Ето стъпките:

  1. Купи поне един продукт от серия NIVEA LUMINOUS630®.
  2. Използвай продукта редовно според указанията за употреба в рамките на 14 дни. Увери се, че следваш препоръките за правилното използване на продукта.
  3. Ако не си доволен/доволна от резултатите, регистрирай касовата бележка от покупката на продукта и попълни формуляра за възстановяване на сумата с твоите данни.
  4. В случай, че си одобрен/а, сумата ще ти бъде възвърната в срок от максимум 30 работни дни след приключване на промо играта.
  5. Ако касовата бележка или фактурата не са потвърдени, ще получиш имейл с причината за анулирането.
 

ДОКОГА МОГА ДА УЧАСТВАМ В ПРОМО ИГРАТА?

Всички касови бележки или фактури от периода 1 – 31 август 2024г. са допустими за участие. Имайки предвид периода на тестване от 14 дни, касови бележки или фактури, издадени на 31 август 2024г. например, могат да се качат до 15.09.2024г.

КАКВО СЕ СЛУЧВА С КАСОВАТА БЕЛЕЖКА/ФАКТУРАТА, СЛЕД КАТО Я КАЧА?

Проверяваме данъчния документ в рамките на 1-2 седмици. След като касовата бележка/фактурата бъде обработена, ще получиш имейл от нас със статуса на валидирането.

Ето още веднъж кои са стъпките, които трябва да следваш, за да се запишеш за участие:

  1. Купи поне един продукт от серия NIVEA LUMINOUS630®.
  2. Използвай продукта редовно според указанията за употреба в рамките на 14 дни. Увери се, че следваш препоръките за правилното използване на продукта.
  3. Ако не си доволен/доволна от резултатите, регистрирай касовата бележка от покупката на продукта и попълни формуляра за възстановяване на сумата с твоите данни.
  4. В случай, че си одобрен/а, сумата ще ти бъде възвърната в срок от максимум 30 работни дни  след приключване на промо играта.
  5. Ако касовата бележка или фактурата не са потвърдени, ще получиш имейл с причината за анулирането.
 

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО?

След като получиш имейла за потвърждение, че касовата бележка/фактурата е валидна, сумата, която трябва да бъде възстановена, ще бъде в сметката ти в срок до 30 работни дни след края на кампанията. Това зависи и от времето за обработка на твоята банка, така че преводът все може да бъде отложен и още.

ИМАМ ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ. КАКВО ДА ПРАВЯ?

От време на време може да срещнеш временни технически проблеми. Ето някои съвети, които трябва да имаш предвид:

  1. Пробвай да се регистрираш по-късно.
  2. Ако вече имаш акаунт в MyNIVEA, всичко, което трябва да направиш, е да влезеш в профила си, след което да посетиш страницата на кампанията и да попълниш формуляра.
  3. Можеш да използваш друг браузър. Препоръчваме ти да използваш Firefox или Google Chrome.
  4. Опитай да се регистрираш от друго устройство – лаптоп, таблет, телефон.
  5. Изчисти кеша на браузъра си, включително "бисквитките" (история на браузъра), и пробвай отново.

Ако след следване на горните съвети проблемът все още не е разрешен, свържи се с нас чрез формуляра за контакт. Какво трябва да имаш предвид: Колкото повече информация ни споделиш относно изпитания проблем, толкова по-бързо ще можем да ти помогнем. Опиши ни повече информация за следното:

  1. Получаваш ли съобщение за грешка? Ако е така, какво е то?
  2. От какъв тип устройство, с каква операционна система и какъв браузър се опитваш да се регистрираш?
  3. Кажи ни точно какво не работи и какво се случва, ако направиш определени неща, като например да кликнеш върху връзка.
  4. Съвет: Изпрати ни линкове и екранни снимки.
 

АКО ЗАКУПЯ ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН ПРОДУКТ С ЕДИН ФИСКАЛЕН БОН/ФАКТУРА, ПОЛУЧАВАМ ЛИ ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО ЗА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН ПРОДУКТ?

Ако регистрираш касова бележка/фактура, в която има два или повече продукта NIVEA LUMINOUS630®, ние ще ти възстановим стойността на всички продукти от касовата бележка/фактурата в размер на най-много 100 лв. с ДДС за периода на цялата кампания.

 

ИМАМ ОЩЕ ЕДИН ВЪПРОС ИЛИ ИМАМ НУЖДА ОТ ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОДКРЕПА.

Не отговорихме на въпроса ти? Тогава е най-добре да се свържеш с нас тук. Опиши подробно въпроса си, за да ти помогнем възможно най-скоро и точно.

 
СТАТИИ

РАЗКРИЙ СИЯЙНАТА СТРАНА НА КОЖАТА СИ

Благодарение на революционната съставка LUMINOUS630®, можеш да се радваш на равномерна кожа само след 2 седмици***! Открий как да се справиш с пигментните петна и обнови рутината си още днес за 2 пъти по-голяма ефективност!
*Период на кампанията: 01.08. – 31.08.2024г.. За участие в кампанията е необходимо да представиш доказателство за закупен продукт NIVEA LUMINOUS – касова бележка. 
**В продуктите за лице на масовия пазар (без медицинска козметика). Тествано с най-често използваните съставки срещу пигментни петна в продукти от масовия пазар (без медицинска козметика).
***Пигментни петна, причинени от излагане на слънце, стареене, акне и хормонални промени, като бременност и менопауза. Инструментално измерване сред 42 жени, 2022 г.